آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

چرا در رهبری یک گروه تجاری، داشتن صداقت مهم است؟

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
چرا در رهبری یک گروه تجاری، داشتن صداقت مهم است؟ چرا در رهبری یک گروه تجاری، داشتن صداقت مهم است؟ محمد بدلی

چرا در رهبری یک گروه تجاری، داشتن صداقت مهم است؟

یکبار، در اتاق هیئت مدیره یک شرکت، شنیدم که یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا، عبارتی را بیان کرد که هرگز فراموش نمی کنم. او چنین می گفت: "به نظر من، صداقت به خودی خود واقعا یک ارزش نیست، بلکه زمانی یک ارزش به حساب می آید که وجود ارزش های دیگری را در زندگی ما تضمین می کند."

صداقت و درستی یکی از مهمترین ویژگی های رهبری خوب در کسب و کار است که قصد دارم دلیل آن را برای شما بازگو کنم.

داشتن صداقت، چگونه باعث موفقیت کسب و کار می شود

هر وقت که جلسات برنامه ریزی راهبردی برگزار می کنیم، اولین ارزشی که همه مدیران اجرایی در مورد آن اتفاق نظر دارند، داشتن صداقت است. مدیران و رهبران در هر کسب و کاری می دانند که باید پایه و اساس کارشان بر صداقت و درستی استوار باشد و باید از آن چیزی که به آن اعتقاد دارند، دفاع کنند.

به عنوان مثال، موسس شرکت مواد شیمیایی هانستمن، جان هانستمن که یک مولتی میلیاردر است کار خود را از صفر شروع کرده تا اینکه سرمایه اش را به 12میلیارد دلار افزایش داده است. کتاب او با عنوان "برنده ها هرگز تقلب نمی کنند" مملو از شرح و روایت هایی است که تجربیات شخصی او را بیان می کند. او در کتابش شرح می دهد که چگونه قاطعانه و با عزم راسخ بر اصول خود پافشاری کرده است. هانستمن چنین بیان می کند که صداقت تنها دلیلی است که باعث شده او، تا بدین اندازه فرد موفقی باشد.

او در کتابش می نویسد: "در مورد اصول اخلاقی در زندگی شخصی و حرفه ای، راه میان بری وجود ندارد باید به یک اصولی پایبند بود. اساسا افراد به سه دسته تقسیم می شوند افراد ناموفق، افرادی که موفقیت های کوتاه مدتی بدست می آورند و افرادی که موفق می شوند و همواره موفق باقی می مانند. تفاوت این افراد، در شخصیت آنهاست."

رهبران موفق هرگز با تقلب، اصول اخلاقی خود را زیر پا نمی گذارند

افراد زیادی هستند که با تقلب، موقتا به موفقیت هایی دست یافته اند، نمونه های زیادی از این نوع افراد، اطراف ما وجود دارند. شرکت انرون، سالها به عنوان یکی از نوآورترین شرکت ها در آمریکا تلقی می شد. مدیر عامل این شرکت، مهمترین و با نفوذترین افراد کشور را می شناخت و با آنها رابطه داشت. نقطه ضعف انرون این بود که موفقیت خود را بر پایه دروغ بنا نهاده بود. مدیران این شرکت که برای مدت کوتاهی، افراد موفقی بودند همگی از مواردی هستند که نبود صداقت در تجارت را نشان می دهند.

صداقت و درستی بدین معناست که کار درست را انجام دهید صرفا به این دلیل که فکر می کنید درست همین است

مدیرانی که در کارشان صداقت دارند، شاید مشهورترین و شناخته شده ترین مدیران نباشند البته آنها به این مسئله چندان اهمیتی نمی دهند. صداقت و درستی بدین معناست که کار درست را انجام دهید صرفا به این دلیل که فکر می کنید درست همین است. صداقت است که باعث موفقیت شما می شود.

اهمیت صداقت در قول دادن و به قول خود وفا کردن

مدیران موفق همیشه به قول خود وفا می کنند. وقتی قولی می دهند محتاطانه و با دقت این کار را انجام می دهند. حتی اگر با اکراه و بی میلی، قولی می دهند به هر ترتیبی که شده، به قول خود وفا می کنند و همیشه حقیقت را می گویند.

جک ولچ، مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک، این ویژگی را خلوص و بی ریایی می نامد. او معتقد است که اگر از صداقت داشتن، واهمه دارید در این صورت، شجاعت و جرئت این را نخواهید داشت که مدیر کارآمدی باشید. افراد متملق و بله قربان گو، اطراف شما را احاطه می کنند و به جای گفتن حقیقت، آن چیزی را خواهند گفت که شما دوست دارید بشنوید.

مدیرانی که صداقت دارند، از حقیقت ترسی ندارند

مدیرانی که در کارشان صداقت دارند، از روبرو شدن با واقعیت، واهمه ای ندارند. این همان چیزی است که در روانشناسی " اصل واقعیت" یا “reality principle” نامیده می شود، یعنی اینکه دنیا راهمانطوری که واقعا هست، ببینیم نه آنطوری که دوست داریم باشد. شاید این مهمترین اصل در رهبری یک گروه تجاری باشد که به داشتن صداقت، مرتبط است. بسیاری از شرکت ها در کارشان شکست می خورند فقط به این دلیل که "اصل واقعیت" را به کار نمی بندند.

صداقت یعنی گفتن واقعیت، حتی اگر واقعیت تلخ باشد. صداقت داشتن، خیلی بهتر از این است که دیگران را با گفته های نادرست فریب دهید چون با این کار، احتمالا خودتان را نیز فریب می دهید.

مدیران و افرادی که در راس یک گروه تجاری قرار دارند، باید اعتماد به نفس داشته باشند، اما باید قبول کنند که ممکن است گاهی اشتباه کنند. مدیران بسیاری بوده اند که نهایتا در کارشان شکست خورده اند به این دلیل که در مورد تصمیمات و نتیجه گیری هایشان نخواستند که هیچ انتقاد و یا نظری را بشنوند. الک مکنزی در این باره نوشته: "فرضیات و ایده های نادرست دلیل تمامی شکست ها می باشند."

تفاوت زیادی بین "اعتماد به نفس داشتن" و " نسنجیده عمل کردن" وجود دارد. باید قبول کنید که امروزه، در دنیایی که دستخوش تغییرات سریع است، این احتمال وجود دارد که در مواردی، تا حدی و یا به طور کامل اشتباه کنید. فقط با پذیرفتن اینکه احتمال دارد شما نیز اشتباه کنید، مدیر کارآمدتری خواهید بود زیرا این طرز تفکر باعث می شود که پذیرای ایده ها و اندیشه های نو باشید.

نتیجه گیری

در مورد داشتن صداقت، هیچ استثنایی نمی توان قائل شد، در هر شرایط و موقعیتی باید صداقت داشت. صداقت یک حالت روحی است و به شرایط و موقعیت بستگی ندارد. اگر در مورد مسائل کوچک و کم اهمیت، صداقت خود را زیر پا بگذارید، کم کم این کار برای شما عادی می شود و بر سر هر مسئله کوچکی، خیلی راحت اصول اخلاقی خود را زیر پا می گذارید.

افراد با صداقتی که رهبری یک گروه کاری را برعهده می گیرند، همواره جانب انصاف را رعایت می کنند مخصوصا زمانی که بقیه افراد، بی عدالتی می کنند. در حقیقت، برای تشخیص اینکه چطور می توان مدیر خوبی بود، نشانه واقعی این است که ببینید در شرایطی که دیگران با شما غیرمنصفانه رفتار می کنند، چقدر می توانید منصف و صادق باشید.

برایان تریسی

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.