آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

چرا تبلیغات در اینستاگرام مفید و موثر است؟

این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)
چرا تبلیغات در اینستاگرام مفید و موثر است؟ چرا تبلیغات در اینستاگرام مفید و موثر است؟ محمد بدلی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی قدرتمند و مناسب برای معرفی محصولات است اما برای برند سازی بر اساس تبلیغ مناسب نیست بنابراین هرگز نباید اهمیت تبلیغات در اینستا را فراموش کنید و به این موضوع هم خیلی دقت داشته باشید که بیشترین تمرکز خودتون رو برای معرفی محصول توی اینستاگرام بزارید و سعی کنید برند خودتون رو بر اساس محصول در این شبکه های اجتماعی به مخاطبان خودتون معرفی کنید. به عنوان مثال می توانید صفحه اینستاگرام من رو در اینتهای همین پست دنبال کنید. پس برای گام اول اهمیت این شبکه رو دست کم نگیرید. اینستاگرام زیر مجموعه ای از فیسبوک هست که چرخش مالی آن بر اساس تراکنش های تبلیغاتی صورت می گیرد. در کشور ما هم کسب و کار ها در حال استفاده از اینستاگرام هستند و برای تبلیغات از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

در حدود سه سالی هست که اینستاگرام پدید آمده. با توجه به رونق این شبکه برندهای مشهور در جهان بهترین و البته کوتاه ترین و در عین حال تاثیرگذارترین راه برای تبلیغات را در اینستاگرام دیده اند و این برندها حالا هوادارنی میلیونی دارند و در سریعترین راه ممکن می توانند محصولات خود را به مخاطبانشان معرفی کنند. البته این شبکه تنها برای برندهای مشهور جهانی تاثیرگذار نبوده در این بین حتی برندهای و تولید کنندگان کوچکتر هم سعی کرده اند از این راه برای معرفی اجناس خود استفاده کنند که اتفاقا بازخورد خیلی خوبی هم نیز داشته است به طوری که با یک جست و جوی ساده در مورد کالای موردنظر خود در اینستاگرام می توانید علاوه بر برندهای مشهور بسیاری از برندها و تولید کننده های کوچکتر را هم مشاهده کنید که برای خود طرفدارن بسیاری دارند و محصولات خود را به فروش می رسانند. لذا بسیاری از کارشناسان عرصه ی تبلیغات امروز تاکید دارند برای معرفی محصولات خود حتما سری به اینستاگرام بزنید و قطعا بر تبیلغات و نحوه فروش اجناس تاثیرگذار خواهد بود. اینستاگرام یک رسانه بصری هست بنابراین قدرت زیادی در جذب مخاطبان دارد.

آیا می دانید اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد؟

یکی از دلایل پرطرفدار شدن اینستاگرام را می توان بی حوصله شدن انسان مدرن دانست، جایی که انسان از نوشتار و گفتار رهایی پیدا می کند و تنها از طریق عکس تمامی حرف هایش را بیان می کند. اینستاگرام در سال 2014 محبوبترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته شده است. که البته خرید این شرکت توسط فیس بوک را نباید در رونق آن بی تاثیر دانست. این رشد نشان از آن دارد که انسان مدرن امروزی کمتر حوصله خواندن و نوشتن دارد، فیس بوک و توئیتر اگرچه بیشتر بر نوشتار کوتاه تاکید داشت اینستاگرام حالا بر عکس و فیلم تاکید دارد و همه چیز در  عکس و فیلم های کوتاه 15 ثانیه ای خلاصه می شود.

 

و اما سوال اصلی: چگونه از ایسنتاگرام برای تبلیغات استفاده کنیم؟

برای تبلیغات در اینستا در درجه اول سعی کنید فقط محصولات خودتون رو معرفی کنید و سعی کنید برای خبر رسانی و ارتباط با مشتریان از این شبکه استفاده نکنید چون کاربران این شبکه زیاد به مطالعه و نوشتار علاقه ای ندارند و اگر هم برای اطلاع رسانی قرار است استفاده کنید سعی کنید با موضوعات خاص مثل اطلاع رسانی نمایشگاه، حراجی های و موضوعات کلی باشد به غیر از این موضوع سعی کنید کاربران را به فیسبوک یا حتی تویتر هدایت کنید. بیشترین تلاشتان برای اطلاع رسانی، راهنمایی افراد جهت دنبال کردن شما در تویتر باشد و این شبکه را به عنوان منبع خبری خود انتخاب کنید. در کارگاه آموزش بازاریابی اینترنتی سال 94 این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

 

چگونه در اینستاگرام تبلیغات کنیم؟

اینستاگرام مکان خوبی برای تبلیغات ماست اما نکته ای که وجود دارد این است که باید بدانیم که چگونه در آن تبلیغ کنیم. کلا تبلیغات شما باید جذاب و کاربر پسند باشد به خصوص در شبکه ای که پایه و اساس آن بر تصویر و عکس پایه گذاری شده پس سعی کنید از تصاویر تبلیغاتی با کیفیت و طراحی اختصاصی منحصر به فرد استفاده کنید و سراغ صرفه جویی در این حوزه نروید چون هم می تواند برای شما ضد تبلیغ باشد هم برند شما رو کم ارزش کند و به این نکته توجه کنید که از تبلیغات صفحه در صفحه در بین پیج های متفرقه حتما خودداری کنیدد سعی کنید بازار هدف خودتون رو دقیق انتخاب کنید و به دنبال لایک و یا جذب کاربران زیاد نباشید. از هشتگ برای پست‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند. به اشتراک گذاری محتویات با کیفیت و پیام‌ها، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد دنبال کنندگان می‌گذارد. نیازی نیست حتما عکسی که در اینستاگرام قرار می دهید از طریق موبایل گرفته شده باشد و آن عکس می تواند یک عکس بارگذاری شده باشد. در حین تهیه پست حتما توضیحاتی در مورد عکستان وارد کرده و وارد کردن هشتگ ها را فراموش نکنید. فراموش نکنید که افراد مهم را در حساب کاربری خود فالوو کرده و عکس های آنها را لایک  کنید. از لوگو و یا لینک وب سایت شرکت خود روی عکس هایتان استفاده کنید تا با سرعت بیشتری شناخته شوید و همچنین منحصر به فرد به نظر بیایید.

می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام محمد بدلی

نظرات   

 
+5 #1 طراحی سایت در تاریخ: یکشنبه 13 دی 1394 ، ساعت 12:10 ب ظ
بسيار عالي بود ، ممنون بابت به اشتراک گذاري
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.