آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

اعتماد به نفس و موفقیت در فروش

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
موفقیت در فروش موفقیت در فروش سایت آموزش بازاریابی

بخش اساسی شخصیت شما را اعتماد به نفس شما تشکیل می دهد.

اعتماد به نفس شما، مهمترین بخش از شخصیت شما است. شما در ذهنتان تصوری از خودتان دارید که بخش عاطفی این تصور از خویشتن، اعتماد به نفس شما است. اگر درون انسان را به یک نیروگاه تشبیه کنیم اعتماد به نفس، مرکز رآکتور اتمی است که انرژی درون شما را تولید می کند. اعتماد به نفس رکن اساسی زندگی شما را تشکیل می دهد و مهمترین وتنها عاملی است که نگرش و شخصیت شما را مشخص میکند وعامل اصلی موفقیت تان در زندگی است.

تعریف اعتماد به نفس

بهترین تعریفی که می توان برای اعتماد به نفس ارائه کرد این است که شما چقدر خودتان را دوست دارید. هر چه شما بیشتر خودتان را دوست داشته باشید،قبول داشته باشید وبه عنوان فردی با ارزش و مهم به خودتان احترام بگذارید، به همان اندازه اعتماد به نفس شما بیشتر خواهدشد.هر چه بیشتر احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید به همان اندازه شاد و مثبت خواهید بود.

منشا انگیزش درونی

سطح انرژی، شورو شوق و انگیزش درونی شما رااعتماد به نفس شما تعیین می کند. سطح اعتماد به نفس شما همچون سوپاپ کنترلی است کهروی عملکردو کارآیی شما تاثیر دارد. اعتماد به نفس همان اهمیتی را در زندگی شما دارد که سوخت در پرتاپ موشک به فضا دارد. افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارنددر هر کاری که انجام می دهندعملکرد خوبی دارند.

دوست دارید چه کسی باشید

پندار از خود را اینگونه می توان تعریف کرد که شمادر ذهنتان فردی را تصور می کنید کهخیلی دوست دارید روزی در آینده شبیه آن باشید.به عنوان یک فرد، پندار از خود، رشد و تکامل شما و جهت زندگی شما را تعیین می کند. از سوی دیگر تصویریکه شما از خودتان در ذهن داریدشیوه عملکرد شما را در زمان حال تعیین می کند. تصور از خود یعنی آنچه که امروز در این لحظه هستید.

تصویر از خود، یعنی آنگونه که شما در فعالیت های هر روزه خود عمل می کنید و پندار از خود، یعنی روشی که شما اگر روزی همان فرد ایده آلی باشید که دوست دارید، آنگونه عمل خواهید کرد. ارتباط بین این دو سطح اعتماد به نفس شما را تعیین می کند.

تلاش برای هماهنگی ومطابقت با پندار از خود

هر چه فعالیت های روزانه شما با آن فردی که در ذهنتان دوست دارید شبیه آن باشید، مطابقت بیشتری داشته باشد به همان اندازه اعتماد به نفس شما هم بیشتر می شود. اگر تصویر ایده آلی که از خودتان در ذهنتان ساخته اید آرام، مثبت ومنظم باشد ودائما در تلاش برای رسیدن به موفقیت باشد، شما در زندگی واقعی تان هم آرام، مثبت ومنظم خواهید بود وقدم به قدم در جهت رسیدن به اهداف تان تلاش خواهید کرد. اعتماد به نفس شما در سطحی بالا وخوب خواهد بود. خودتان را دوست خواهید داشت وبه خودتان احترام خواهید گذاشت. شما احساس آرامش واعتماد به نفس خواهید کرد. فردی شاد، سالم، خوش بین با عملکردی عالی خواهید بود.

عوامل اصلی برای موفقیت در فروش را در خودتان ایجاد کنید

اعتماد به نفس باعث می شود که تصوری که از خودتان دارید، مثبت باشد. اعتماد به نفس بالا وخویشتن پذیری عوامل اصلی موفقیت در فروش هستند. هر چه شما بیشتر خودتان را دوست داشته باشید وبه خودتان احترام بگذارید به همان اندازه عملکرد شما در انجام کارهایتان بهتر خواهد بود. ایجاد وحفظ اعتماد به نفس بالا در خودتان مهمترین کاری است که هر روز می توانید انجام دهید تا آنجایی که خودتان را طوری بسازید که قادر باشید به تمام اهداف تان دست پیدا کنید.

تمرین های عملی

دو کار وجود داردکه فورا می توانید انجام دهید تا این ایده ها راعملی کنید. اولا،این کلمات را با خودتان تکرار کنید"من خودم را دوست دارم! من خودم را دوست دارم!" در طی روز بارها وبارها تکرار کنید. این کلمات قدرتی دارند که باعث می شوند شما شادترباشید وعملکرد بهتری داشته باشید. ثانیا، دایما به موفقیت هایتان، پیروزی هایتان و بهترین لحظات تان فکرکنید. هر چه بیشتر به تجربیات ولحظات خوبی که داشته اید فکر کنید، به همان اندازه خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت وبه خودتان احترام خواهید گذاشت وکارهایتان رابهتر انجام خواهید داد.

حمید ملکی

 

منبع: سایت آموزش بازاریابی

نظرات   

 
0 #1 عزت نفس در تاریخ: سه شنبه 12 تیر 1397 ، ساعت 02:04 ب ظ
سلام این تعریفی که برای اعتمادله نفس گفتین درست نیس
اینتعریف عزت نفس هست، اعتمادبه نفس یک شاخه از بحث عزت نفس هست
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.