امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

قوانین جذب موفقیت، فراوانی مالی و مادی در زندگی

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
قوانین جذب موفقیت، فراوانی مالی و مادی در زندگی قوانین جذب موفقیت، فراوانی مالی و مادی در زندگی محمد بدلی

آیا تا به حال متوجه شده ايد که گاهی آنچه را بدان نیاز داريد ، ناگهان از جایی که انتظارش را نداريد سر می رسد مانند یک تماس تلفنی ناگهانی؟یا یکدفعه اتفاقی، کسی را در خیابان می بینید که در فکرش بوده ايد؟ آیا تا به حال در مورد افرادي شنیده ايد که به طور مکرر درگیر مناسباتی بد می شوند و همیشه هم گله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیبشان می شود؟ قانون جذب براي این دسته از آدمها هم کار می کند. در زندگی همان چیزهایی را به سوي خود جذب می کنم که انرژي و حواس و توجهم را به آن معطوف می کنم. چه آن را بخواهم چه نخواهم. هر انسانی امواج خوب یا بد دارد. در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم. اگر تو ذوق زده، خرسند، قدر دان، شاکر یا مفتخر باشی؛ امواج مثبت بیرون می دهی و اگر عصبانی، غمگین، ناامید و سرخورده باشی و احساس بیهودگی، بد بیاري یا شکست خوردگی کنی، امواج منفی از خودت بیرون می دهی. بسیار مهم است که با ارتعاشات خود در تماس و از آن آگاه باشی چون آنچه را از خودت ساطع می کنی، قانون جذب، بیشتر از همان را به تو برمی گرداند.

فرمول سه مرحله اي در جذب آگاهانه:

1 . خواسته ات را مشخص کن.

2. ارتعاشاتت را بالا ببر.

3. آن را بپذیر.

 

قانون جذب

شما مرتبا افکار، ایده ها و موقعیت هایی را که با افکار غالب شما هماهنگ هستند به خود جذب می کنید، خواه افکار منفی خواه افکار مثبت. شما می توانید بهتر از اینکه هستید باشید، ثروتمند تر از اکنون باشید و توانایی هاي بیشتري داشته باشید چون می توانید افکار غالب خود را تغییر دهید.

واکنش قانون جذب، درست مثل واکنش ذهن توست. قانون جذب آنچه را تو نمی خواهی می شنود . وقتی به نداي درونت گوش می دهی که افعال و عبارات منفی به کار می برد، در واقع توجه و انرژي خودت را به چیزهایی می دهی که آنها را نمی خواهی. اگر کنجکاوي بدانی که در هر زمینه اي از زندگی ات امواج مثبت می فرستی یا منفی کافی ست به آن زمینه نگاهی بیندازي و ببینی چه چیزي دریافت می کنی . این جور شدن و تطابقی بی نقص است.

توجه به تضاد و شناسایی آن به عنوان چیزي که دلت آن را نمی خواهد؛ تو را در قبال آنچه می خواهی روشن تر می کند. با تضاد ، خواسته ها ي خود را مشخص کن . در یک برگه آنچه را نمی خواهی بنویس و در روبروي آن آنچه را که می خواهی . بعد بر روي آنچه نخواسته اي خط بکش. تمام چیزهایی را که باعث می شود احساسی خوب به تو بدهد؛ شناسایی کن و بیشتر به آن بپرداز . یادت باشد هر ارتعاشی که از خودت ساطع کنی، آینده ات را خلق می کند. خواسته هایت را در خط مقدم ذهنت قرار ده و توجه و انرژي و تمرکز مثبت خودت را به آن معطوف کن. و طرز فکر تو را دوباره برنامه ریزي می کند . مثلاً من بدنی سرحال و خوش و خرم دارم.

قانون انتخاب

زندگی شما نتیجه ي انتخاب هاي شما تا این لحظه است. چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید، کنترل کامل زندگی تان و تمامی آنچه برایتان اتفاق می افتد در دست شماست.

آشنایی با قانون جذب به زبان ساده

تمام چیزهایی که وارد زندگی شما می شوند با قانون جاذبه وارد شده اند . تمام چیزهایی که شما در ذهن دارید به طرف خود جذب می کنید . افکار تبدیل به ا جسام می شوند . شما باید مشخص کنید چه چیزي را می خواهید ، به آن فکر کنید و بار ها ، بارها آن را در ذهن خود مرور کنید ، چیزي را که فکر می کنید به طرف خود جذب می کنید .این براي هر کسی رخ می دهد اما افراد به چیزي فکر می کنند که نمی خواهند . قانون جاذبه هر چیزي را جذب می کند ، چیزي را که نمی خواهید و چیزي را که می خواهید .نباید رو چیزي که نمی خواهید تمرکز کنید زیرا قانون جاذبه آن را جذب می کند . تمرکز فکري را باید از روي چیزهایی که نمی خواهید به روي چیزهایی که می خواهید ،تغییر دهید . کسی که بیشتر از بیماري حرف می زند همیشه بیمار است و کسی که بیشتر از ثروت حرف می زند ، ثروتمند است . یک فکر مثبت صدها بار قوي تر از یک فکر منفی است . افکار را به دقت انتخاب کنید . مجسمه اي که از خود ساخته اید ، خودتان خواسته اید . تمام اتفاقاتی که برایتان رخ می دهد ، خودتان خواسته اید . باید مراقب افکارتان باشید .احساس به شما کمک می کند که به چه چیزي فکر کنید و چه چیزي را جذب کنید . احساس یا خوب یا بد . باید جهت گیري به سمت احساس خوب باشد.

ما همه با یک نیروي بی پایان زندگی می کنیم. و آن نیروي جاذبه است.

همان چیزي که احساس می کنید، همان چیزي است که به وجود می آورید. چیزي که به آن فکر می کنید همان چیزي است که احساس می کنید. شما افکاري را به وجود می آورید که تجربه هاي آینده ي شما را به وجود می آورد . شما خالق زندگی خود هستید .زندگی می تواند رویایی باشد اگر شما از از این راز (قانون جاذبه) استفاده کنید .همه شما داستان علاءالدین و چراغ جادو را می دانید، کارتون و یا فیلم آن را دیده اید. علاءالدین آرزو می کرد و غول چراغ جادو ظاهر می شد و به او می گفت فرمان بردارم سرورم و آرزوي علاءالدین برآورده می شد . علاءالدین شما هستید و غول چراغ جادو کائنات (هستی). کائنات بر پایه قانون جاذبه شکل گرفته. شما آرزو می کنید و کائنات می گوید: فرمان بردارم سرورم.

1.آن چیزي را که می خواهید طلب کنید

2.نیاز به کلمات نیست ،فکر کنید

3.کائنات به احساس درونی شما پاسخ می دهد و شما دریافت می کنید.

قانون جذب به طور خلاصه این است:

شما هدف یا هدف هاي زندگی خود را مشخص کنید و دقیقا بدانید که چه می خواهید و به ویژه اگر آنها را روي کاغذ بیاورید و در لزوم آنها فکر کنید تا مطمئن شوید و به هدف هاي خود ایمان بیاورید، به نظر می رسد که عواملی نامریی ناگهان به کار می افتند و راه را برایتان هموار میکنند و شما را به سوي موفقیت می رانند.

خودت را تجسم کن که در وفور نعمت زندگی می کنی، در نتیجه وفور نعمت را به طرف خودت جذب می کنی. این روش همیشه و در مورد هر شخصی جواب می دهد.

فایل صوتی این مطلب را از همین بخش دانلود کنید.

نظرات   

 
0 #2 یاد مهر در تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ، ساعت 12:08 ق ظ
ممنون مطالب خیلی عالی هست
نقل قول
 
 
+1 #1 مهدی در تاریخ: سه شنبه 11 فروردين 1394 ، ساعت 01:01 ب ظ
ممنون عالی بود
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.